Tisztelt Adózók! Tájékoztatjuk Önöket, hogy hosszú fejlesztési időszak eredményeképp 2020. március 9-től kezdődően országosan bevezetésre került az elektronikus fizetési és elszámolási rendszer (EFER), melynek következtében a helyi adók, díjak, illetékek elektronikus úton történő befizetése válik lehetővé.
Balástya Község honlapján elérhető e-ügyintézés felületről, vagy a https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalon az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, iparűzési adó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével. Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló kötelezettség is befizethető.
Felhívjuk figyelmüket, hogy az ügyfélkapun történő bejelentkezést követően csak saját adófolyószámlájukon fennálló fizetési kötelezettségüket tudják teljesíteni, családtagét csak abban az esetben, ha azt megelőzően meghatalmazást hivatalunk részére benyújtottak. Amennyiben a kapott értesítőn feltüntetett összeg nem jelenik meg a felületen, kérem adategyeztetés céljából szíveskedjenek felkeresni az adóigazgatási ügyintézőt.
Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.
Horváth-Zsikóné Kiri Mária
adóigazgatási ügyintéző