Az Alföldvíz Zrt. tájékoztatója

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány egészségügyi veszélyeire való tekintettel Társaságunk az alábbi intézkedéseket hozta meg:

Az ügyfélszolgálati irodáinkban és valamennyi műszaki irodában a személyes ügyfélkiszolgálás valamint a személyes műszaki ügyintézés átmenetileg szünetel.

Tisztelettel megkérjük Felhasználóinkat, hogy a tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése érdekében a személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy a Társaság honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel velünk a kapcsolatot.

A postán történő sorban állást elkerülve, vízdíj számlájukat az ALFÖLDVÍZ Zrt. online ügyfélszolgálatán keresztül bankkártyával is ki tudják egyenlíteni. A bankkártyás fizetéshez egy rövid regisztrációt követően van lehetőség, amennyiben ez korábban nem történt meg.
Kérjük, segítse idősebb családtagjait is az online ügyintézésben.

Ügyintézésekkel kapcsolatban a https://www.alfoldviz.hu/ weboldalon az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt érhetnek el a https://www.alfoldviz.hu/?/h?/felhasznalo-fogyaszto-valtozas oldalon.

Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére a Divízió központ bejárata mellett található, ?ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok? felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítjük, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos.

A mellékvízmérők időszakos cseréjének végzése valamint a bekötési és mellékvízmérők leolvasása átmenetileg szintén szünetel, melyről bővebb tájékoztatást a felhasználók részére az elkövetkezendő időszakban fogunk adni.

A díjtartozás miatti korlátozásokat a járvány miatt hirdetett veszélyhelyzet okán felfüggesztjük.

A Békéscsaba, Dobozi út 5. szám alatti Központi Raktáráruházunk külső értékesítése átmenetileg szintén szünetel.

Továbbá a Központi Laboratóriumunkban a mintaátvétel 2020. március 23-tól átmenetileg szünetel. 2020 március 20-ig kizárólag boltnyitáshoz és állatjóléti támogatáshoz kapcsolódó minták átvételét vállaljuk előzetes, telefonos egyeztetés után a 66/444-644 telefonszámon. A már leadott mintákkal, eredménykiadással kapcsolatban illetve egyéb kérdésekre telefonon a 66/444-644 számon, illetve e-mailben a labor@alfoldviz.hu címen adunk tájékoztatást.

Telefonos elérhetőségeink:
Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334
Hibabejelentés: 06/80/922-333

Internetes elérhetőségünk:
www.alfoldviz.hu

Ügyfélszolgálati e-mail elérhetőségünk:
ugyfel@alfoldviz.hu

Műszaki ügyekkel kapcsolatos e-mail elérhetőségünk:
muszakihiba@alfoldviz.hu
Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.
https://www.alfoldviz.hu/?/szervezeti-felepites-elerhetoseg? Postai elérhetőségünk:
5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.
Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.
https://www.alfoldviz.hu/?/szervezeti-felepites-elerhetoseg?

Skip to content